טפטים

טפטים – מבחר הטפטים הגדול ביותר בצפון, בכרמיאל והגליל

טפטים לקירות | מדבקות לקירותמדבקות טפטיםטפטים לחדרים | טפטים חדרי ילדים | טפטים מעוצבים | קרניזים

עם השינויים הרבים בתחום עיצוב הבית ניתן להבחין בחזרתם של הטפטים. הטכנולוגיות החדשות לייצור טפטים מאפשרות לייצר טפטים בדוגמאות חדשניות ולהשתמש בחומרים רבים המתאימים לטעמים שונים וקוים עיצוביים שונים. אין ספק שכיום הטפט הוא חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית המודרני ומהווה פתרון מושלם לעיצוב הקירות והענקת מראה יחודי.

השימוש בטפט הוא אידיאלי לבעלי בתים ועסקים שמעוניינים להוסיף סגנון אישי ואיכותי לקירות המבנה, לא פעם בעלויות הנמוכות מצביעה פשוטה של הקירות. החומרים השונים מהם עשוים הטפטים המודרניים מאפשרים לבחור מרקם ועיצוב הקולעים לטעמים שונים של אנשים, כך למשל טפט WOVEN מעניק מראה שמרני וקלאסי ולעומתם טפט NONWOVEN מעניק מראה רך יותר המתאים לחדרי ילדים. טכנולוגית הדפוס חדרה גם היא לתחום הטפטים ומאפשרת לבחור הדפס, טקסט, לוגו או תמונה אשר יוטבעו בטפטים ויתנוססו על קירות הבית.

חברת ירושלמי לעיצוב הבית בכרמיאל מציעה מגוון רחב של טפטים בצפון, בשרון ובמרכז. החברה מציעה דוגמאות ומחומרים שונים המתאימים לכל קהלי היעד: עסקיים, לקוחות פרטיים ומוסדות. ניתן להתרשם ממגוון הטפטים באולם התצוגה שבסניף כרמיאל ואף להזמין טפטים בעיצוב מותאם אישית. צוות המומחים של ירושלמי יעניק סיוע מקצועי בבחירת מושלמת של טפט. לאחר בחירת הטפט יוזמנו מתקיני טפטים מקצועיים של חברת ירושלמי להתקנת הטפט לשביעות רצונו המלאה של הלקוח. צרו קשר לקבלת פרטים נוספים.