פרקטים

פרקטים – חנות פרקטים המובילה בצפון, בכרמיאל ובקריות

פרקט למינציה | פרקט עץ | פרקט תלת שכבתי | פרקט PVC | התקנת פרקטים בצפון | דקים מעץ | פרקט שעם טבעי

פרקטים הם חומרים יעילים לחיפוי רצפות המוצעים בעיצובים רבים ונחשב לחומר עמיד במיוחד, נוח לניקוי ואינו מצריך תחזוקה מיוחדת. תרומת הפרקט לעיצוב הבית היא רבה והוא מעניק נופך חמים ומראה מודרני לבית.
בשנים האחרונות השוק התפתח משמעותית בתחום זה וההיצע הקיים בארץ מגוון ומתאפיין בסוגים שונים של טקסטורות ודוגמאות. ישנם שני סוגים עיקריים של פרקטים: עץ טבעי ודמוי עץ הנקרא פרקט למינציה.
כל סוג בעל יתרונות משלו ומתאים לקהלי יעד שונים.

חברת ירושלמי לעיצוב הבית בכרמיאל מציעה מגוון רחב ואיכותי של פרקטים בצפון הארץ, בנהריה ואזורים נוספים לפי דרישה. אנו מציעים עשרות דוגמאות המתאימים לעסקים ולבתי מגורים מכל הסוגים.
כל הפרקטים המוצעים עומדים בתו התקן של מכון התקנים ונחשבים לאיכותיים בשוק. יועץ מקצועי מטעם החברה ייעץ לכם בבחירת איכותית הקולעת לטעמכם ולעיצוב הבית או העסק.
השירות כולל התקנת הפרקט בבית על ידי מתקינים מקצועיים של חברת ירושלמי. המומחים של שטיחי ירושלמי בכרמיאל ישמחו לעמוד לשירותכם ולענות על שאלותיכם.

אנו מוכרים מגוון רחב של פרקטים איכותיים:

פרקט למינציה
פרקט למינציה, המכונה פרקט דמוי עץ, מיוצר ממספר שכבות של חומרים דמויי עץ כמו HDF. השכבה העליונה, הקרויה שכבת שחיקה, עמידה במיוחד בפני שריטות ושומרת עליו מפני שינויים בצבע לאורך שנים רבות.
השכבה התחתונה אטומה ואינה מאפשרת מעבר של נוזלים או חומרים אחרים.

פרקט עץ
פרקט עץ טבעי הוא איכותי במיוחד ועשוי משלוש שכבות (פרקט תלת שכבתי). שכבת השחיקה העליונה מיוצרת מעצים שונים כגון אלון, דבדבן, מייפל, אגוז ועצים אחרים. שתי השכבות התחתונות עשויות מעץ אורן פיני
ותומכות בלוח העליון.