שטיחים

שטיחים – כל הסוגים, כל המידות, כל הדגמים: בכרמיאל, בצפון והסביבה

שטיח עבודת יד | שטיח פרסי | שטיח לסלון | שטיח מקיר לקיר | שטיח קילים | שטיח PVC | ניקוי שטיחים בצפון

השפעת שטיחים על עיצוב הבית היא רבה. פרישת שטיח בחדר עשויה לשפר באופן ניכר עיצוב של חדר ולהשפיע על הקו העיצובי שלו. מלבד להעניק אווירה חמה ונעימה השטיח יעיל מאד בבידוד קור וחום המוקרנים מהרצפה ומגעו רך ונעים.
במהלך השנים האחרונות התפתח תחום השטיחים והפך להיות חלק בלתי נפרד מעולם עיצוב הבית המודרני. כיום ניתן למצוא שטיחים מסוגים שונים, דוגמאות מגוונות וחומרים סינתטיים וטבעיים. השוק המודרני מתאפיין בשני סוגים עיקריים של שטיחים, שטיחים בעבודת יד כדוגמת שטיח פרסי הותיק והמוכר בכושר העמידות הגבוה שלו. לעומתם קיימים שטיחים מודרנים באריגת מכונה המתאפיינים בדוגמאות אתניות מגוונות וגוונים המושאלים מעולם הטבע. שטיחים שונים מתאימים לאזורים שונים בבית ולטעמים ספציפיים. ישנם כאלה המתאימים יותר לחדרי ילדים בשל עיצוב ססגוני ומרקם רך יותר. לעומת זאת שטיחים אחרים יתאימו למשרד כאשר הנפוצים שבהם הם שטיחים מקיר לקיר אשר מכסים לחלוטין את רצפת החדר ומעניקים למשרד מראה יוקרתי. השטיח מעניק לעיצוב החדר גוון יחודי.

חברת ירושלמי לעיצוב הבית בכרמיאל, המובילה בשטיחים בצפון, מציעה מגוון רחב של שטיחים מסוגים ודוגמאות שונים, כולל שטיחים נדירים בהזמנה אישית. אנו מספקים שטיחים ברוב רחבי הארץ: צפון, מרכז, שרון ושפלה ומשרתים את כל סוגי הלקוחות: פרטיים ולקוחות מהמגזר העסקי או מוסדות שונים. ניתן להתרשם ממגוון השטיחים הגדול באולם התצוגה של שטיחי ירושלמי הממוקם בכרמיאל. היועצים המקצועיים של שטיחי ירושלמי ישמחו להתאים לכם שטיח הקולע לטעמכם ולקו העיצוב של הבית. במקרה שבחרת בשטיח מקיר לקיר – המתקינים של ירושלמי יתקינו את השטיח בביתכם או במשרד ויעניקו לכם שירות ברמה הגבוהה ביותר.