פתרונות הצללה

פתרונות הצללה – לכל המגזרים בכרמיאל ולכל האזורים בצפון

תריס ונציאני | תריס גלילה  | דלתות הרמוניקה | תריסים חשמליים | אנטי סאן | ציפוי זכוכית.  

פתרונות הצללה לבית ולעסק ממלאים תפקיד אסתטי חשוב בעיצוב הבית, מלבד הצללה וצינון של הבית. קיימים בשוק סוגים שונים של מוצרי הצללה מיוחדים אשר מותאמים לדרישות וצרכים שונים. אם מדובר בוילונות המספקים הצללה מזערית או תריסים המאפשרים חסימה מוחלטת של חדירת אור לבית. כמובן שלכל פתרון הצללה קיימת השפעה שונה על עיצוב הבית. ניתן להשתמש בוילון גלילה חשמלי  כדי להעניק מראה מודרני. לעומתו ישנם תריסים ונציאנים (וילונות ונציאנים) מחומרים שונים ובעלי כושר הצללה מלא, אשר מעניקים מראה חמים יותר ומאפשרים שליטה על כמות האור והפרטיות.
בשונה מוילונות בד מעוצבים, פתרונות הצללה מתקדמים, כדוגמת וילון דואט, משתלבים עם חלונות הבית ומהווים יחידת אחת, דבר המשפיע באופן משמעותי על מראה הבית.

פתרונות הצללה לעסקים ולבתים מצריכים שיקולים רבים בבחירה נכונה ומיומנות בהתקנה. חברת ירושלמי בכרמיאל תעמיד לרשותכם יועצים ומתקינים מקצועיים שיהפכו את בחירת מוצרי ההצללה השונים לפשוטה ומהנה ויבטיחו שתקבלו פתרון המתאים במדויק לדרישותיכם ולעיצוב הבית. היצע פתרונות ההצללה הרחב של חברת ירושלמי מתאים לכל סוג של מבנה: דירה, בית פרטי או משרד. פנו אלינו לקבלת כל המידע הנדרש לבחירת מוצר הצללה מושלם.

וילון סאן סטריפ
וילון סאן-סטריפ הוא וילון חדשני אשר מורכב מרשת העשויה פלסטיק. הרשת מתחלקת לכמה חלקים שקופים וכמה חלקים אטומים וניתנת לגלילה למעלה ולמטה. וילון הסאן-סטריפ מאפשר שליטה על רמת האור בחלל ועל הפרטיות הנדרשת.

וילון גלילה
וילון גלילה הוא וילון בד מתוח אשר מגיע מגולל על גבי צינור באופן המאפשר הורדה והעלאה של הווילון. וילונות גלילה מגיעים בשני סוגי בד עיקריים:בד הצללה ובד האפלה. בדים שונים משפיעים על כמות האור שיכנס אל חלל החדר ולכן מתאימים לדרישות שונות.

וילון ורטיקלי
וילונות ורטיקלים מורכבים מפסי בד המונחים ורטיקלית ותלויים על מסילת מתכת. וילון ורטיקלי מונע בעזרת חוט המאפשר את הזזתו מצד לצד. כמו כן באמצעות החוט ניתן לסובב את פסי הבד על הציר וכך לשלוט בכמות האור הנכנסת אל חלל החדר.

וילון דואט
וילון הדואט עשוי מבד מתועש המתאים במיוחד לוילונות בטקסטורה נעימה. וילונות דואט מגיעים בשלל גוונים של צבעי פסטל. הווילון נפתח ונסגר על ידי מנגנון הפעלה פשוט המאפשר להוריד ולהעלות אותו.

מנועים חשמליים
מחפשים תריסים חשמליים או מנועים לווילונות באיכות גבוהה? חברת ירושלמי מציעה מבחר גדול של מנועים חשמליים ומסילות עבור וילונות ופתרונות הצללה קיימים וחדשים. כל המנועים המסופקים על ידי חברת ירושלמי הם של מיטב היצרנים בעולם כגון סומפי (Somfy) ומוטורה האיטלקית.